30 Ocak 2018 Salı



Greyfurt Çiçekleri

 

nazanss.blogspot.com

 

 

 

‘Greyfurt Çiçekleri’

adlı senaryomu acaba ben!

Antalya’da evimizin bahçesindeki, muhteşem görüntüleri ile ben cezbeden

‘Portakal Ağaçları’

olarak mı değiştirsem ve desem ki;

Güne güzel başlamak için o kadar çok sebebin var ki, bak pencereden dünya seni selamlıyor.

Portakal ağaçlarının yeşillerinin arasındaki turuncu renkleriyle sana gülümsüyor.

Burada portakalın mevsimi yok ki, burada portakal ağaçları sana kendilerini hep hatırlatır ve derki;

‘Hadi artık gülümse’

Kokuları, buğuları bile farklı değil midir?

Çekersin ciğerlerine tertemiz havalarını, beden mutlu, ruh güçlü olur.

Portakalın çiçeklerinin kokusuna dayanamazsın.

 ‘Greyfurt Çiçekleri’ni de zaten güzelliklerinin yanı sıra etrafa saldıkları rayihaları yüzünden yazmıştım.

Saçıma taç mı yapsam demiştim,

boynuma kolye,

koluma bilezik belki o zaman doyarım kokusuna…

Ya tadına ne demeli.

Çok susadığımda bir portakal beni onlarca bardak su içmişim gibi kendime getirir.

 

Çiçeğin her türü makbulümdür

Hele o çiçek meyveye dönüyorsa

Sevginin her türü makbulümdür

Hele o sevgi aşka dönüyorsa.

 

 

Nazan Şara Şatana

 

nazanss.blogspot.com

 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder