23 Ekim 2017 Pazartesi

Baharda Açan Mis Kokan Çiçeklere Benzettim

nazanss.blogspot.com




Ben seni hiç yaz günlerine benzetmedim
En çok baharı sonra yazı sevdim, bilirsin,
Baharda açan mis kokan çiçeklere benzettim
Gelinciklere bakarım seni düşlerken Neden!

Kızgın bakarlar gibi gelirde ondan…



Sanki gözleri vardır tepelerinde
Hep sinirli, hep arayışta, hep kızgın…
Bazen gökyüzüne benzetirim yüzünü
Hani kararmaya, hani yakmaya, hani dondurmaya

Karar verdiği zamanların, darların, siyahların




O zaman derim, yok kalmadı gitti-geçti güzelliğin
Kimse vazgeçilmez, kimse ölümsüz, kimse sonsuz
Olmadı ki bu olsun, bitmesin, tükenmesin…
Vedaların çiçeklere, bahar dallarına benzesin


Kısa olsun, özlemi kısa aralarda donsun
Kendisi hep ama hep hatıralarımda olsun…



Nazan Şara Şatana


nazanss.blogspot.com




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder