30 Ekim 2017 Pazartesi






Bir Tek Sen Kalırsın

nazanss.blogspot.com

Gecenin bir yarısında, bir yerlerde, bir yollarda,
Karanlık yalnız değil, yanında soğuk bir rüzgâr,
Soğuk damlalar yüzüme hızlıca çarpar.
Aklımdan neler – neler geçer.
İçimi efkârlar sararda sarar.
Oysa niyet bu değildir.
Pencereden bakarken davet etmişti sokaklar.
Biraz hava almaktı niyetim, biraz da soluklanmak!
İyi gelmedi ne hava almak, için içime aldığım hava,
Ne rahatlamak için dolaştığım sokak,
Ne de ferahlamak adına verdiğim karar.
Anladım ki, güneşi beklemişim, hiç kaybetmeden,
Yazdan yeni çıkmışken!
Işığı istemişim ben, henüz güneş batmışken!
Seni özlemişim ben! Çok – çok…
Henüz seni uğurlamışken!
Ne suçu var görevidir esecek rüzgâr.
Yağmur damlasının kastı yok, tabiî ki yüzüme çarpar.
Ben biliyorum, o büyük yüreğim,
O olmadığında nasıl da kalbim, güçsüz çarpar.
Büyük yüreğim küçülür de, küçülür.
Bir tek sen kalırsın, her yeri senin hatıraların sarar.

Nazan Şara Şatana

nazanss.blogspot.com


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder