23 Ağustos 2017 Çarşamba

Döktüğü gözyaşı sadece diyordu ki;
“Ben bunu hak etmedim. Onu çok sevdim.”
nazanss.blogspot.com


Bunlar çiçeklerin giyinikken soyunmuş halleri…



                  Denizi pembe görmek!
           Deniz pembe görülür mü? Görülür.                                 Görülürmüş.







    Önce renksiz suyun rengi olmaya başlar.




Döktüğü gözyaşı sadece diyordu ki;
“Ben bunu hak etmedim. Onu çok sevdim.”
nazanss.blogspot.com


Johann Strauss bunlara mutlaka özel bir dans müziği göndermiş olmalı.
nazanss.blogspot.com

Dalgalarının aralarında buketten artan çiçeklerden morlar, sarılar, griler beyazlar görüyorum.

Bunlar çiçeklerin giyinikken soyunmuş halleri…

Denizin giydiklerini renklerine katmasıyla oluştuklarını biliyoruz artık!
Yakışmış…
Boşuna denmiyor bir güzele şöyle göz ucuyla da olsa bakınca;
“Allah bağışlasın bu renklerde pek yakışmış.”

Deniz ve güzel!
Ben neden benzetiyorum ikisini birbirine acaba. Nasıl ortam bir birliktelikleri olabilir bunların. Şundan mı desem!
İkisi de çok hırçın! Olabilir,

Acaba ikisi de ne yapacakları anlaşılmayanların liste başında olduklarından olabilir mi bence olur.
İkisi de bukalemun gibi renkleri değişiyor ondandır desem! Cevap olarak ‘evet’ neden olmasın geleceği çok belli…

Denizi pembe görmek!
Deniz pembe görülür mü? Görülür. Görülürmüş.

Akşam güneşi batmak üzere iken renk demetlerini denize atar.
Demetin içinde her tür ve her renk çiçek vardır mutlaka.
Çiçeklerin renkleri tuzlu, dalgalı deniz suyu ile karşılaştığı anda çiçekler boyalarını salmaya, bırakmaya başlarlar.

Önce renksiz suyun rengi olmaya başlar.

Mavidir bu su mavi olur.
Bu çok da yadırgadığımız bir şey değildir. Gökyüzünün rengini aldığı için biz zaten denizi mavi biliriz.
Tamam, bunda bir şey yok.
Yeşilde rengini solmaya başlatır.
Buda bize çok yeni, çok garip gelmez.
Biz zaman zamanda denizi yeşil görürüz zaten.
Bunda da enteresan bir şey yok.
Ama diğer renkler bizim bu umursamaz tavrımızdan, aldırmamamızdan rahatsız olmuşlar gibi renklerini hep birlikte bırakmaya kendilerini soldurmaya başladıklarında ortam da durumda değişmeye başlamıştır.

./…




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder